|
Looking for Team or Starting a New one
Autor |
Nachricht |
AS-2563
Verein: -
|
Beitrag Looking for Team or Starting a New one
Hello
I'll post this initially in English and then also post the translation below.
I'm looking for a active Milsim Team or a group that would like to form one. It be great to join a group that has access to a field where regular events can be hosted.
A little about myself I'm a American living here in Switzerland since January in Biel. I was 9 years prior career military in the US Navy. Have been deployed around the world, was part of VBSS, SRT and SCAT with every battle group I have been with.
If you have questions for me please ask in English or German. BTW I speak German just not the best at writing it.
Ich suche eine aktive Milsim Teams oder eine Gruppe zu eine bilden. Es wäre toll, eine Gruppe, die Zugang zu einem Bereich, so das regelmäßig Veranstaltungen gehostet werden konnen.
Ein wenig über mich, ich bin ein Amerikaner, der hier in der Schweiz seit Januar in Biel wont. Ich habe 9 Jahre Militärkarriere in der US Navy. Haben auf der ganzen Welt eingesetzt, war Teil der VBSS, SRT und SCAT mit jeder Kampfgruppe habe ich mit gewesen bin.
Wenn Sie Fragen an mich haben, fragen Sie bitte in Englisch oder Deutsch. BTW Ich spreche Deutsch einfach nicht das beste es zu schreiben.
v/r
AS-2563
|
3/9/2014, 09:48 |
|
 |
|